Menu
Your Cart

ÁFSZ (Vásárlási és szállítási feltételek)

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK (ÁSZF)



Az ÁFSZ hatálybalépésének napja: 2021. január 1.

Kérjük, hogy megrendelése véglegesítése előtt figyelmesen olvassa el az alábbi dokumentumot, mert megrendelése véglegesítésével Ön elfogadja a jelen ÁSZF tartalmát!


Az Általános Szolgáltatási Feltételek („ÁSZF”) tartalmazzák a Pakiker Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.  (székhely: 4900 Fehérgyarmat, Haladás tér 2. , adószám: 22793276-2-15), mint szolgáltató (“Eladó”) által www.munkashop.hu domain néven üzemeltetett webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket. Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum magyar nyelven készült, nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek), magatartási kódexre nem utal.


Az Eladó fenntartja a jogot az ÁSZF egyoldalú módosítására, a folyamatban lévő vásárlásokra a megrendelés elküldésének napján érvényes ÁFSZ az irányadó.


1. Az eladó adatai (Impresszum):

Cégnév: Pakiker Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

Cég rövidített elnevezése: Pakiker Kft.

Székhely: 4900 Fehérgyarmat, Haladás tér 2.

Levelezési cím: 4900 Fehérgyarmat, Haladás tér 2.

Nyilvántartásba vevő hatóság: Nyíregyházi Törvényszék Cégbírósága

Cégjegyzékszám: 15-09-076334

Adószám: 22793276-2-15

Pénzforgalmi jelzőszám: 11744027-20050179

Telefonszám: 06 44/361-462

E-mail: pakikerkft@gmail.com


Tárhelyszolgáltató adatai:


Cégnév: DotRoll Kft.

Székhely: 1148 Budapest, Fogarasi u. 3-5.

Elérhetőség: 36-1-432-3232


Megvásárolható termékek köre:


A webáruházunkban munkaruha,védőeszköz, vadászruházat megvásárlására van lehetőség.


Rendelési információk/ a webáruház használata:


Webshopunkban történő rendeléshez nem szükséges előzetesen regisztrálnia, vendégként is leadhatja megrendelését.

A megjelenített termékek webáruházon keresztül online, GLS futárszolgálat által történő szállítással, illetve személyesen az üzlethelyiségben vásárolhatók meg.


A Webáruházban feltüntetett eladási árak az általános forgalmi adó összegét tartalmazzák, az esetlegesen felmerülő szállítási költség nem kerül beépítésre az eladási árba, az külön tételként szerepel a megrendelőlapon.


Amennyiben az Eladó hibás árat tüntet fel a termék mellett, a tőle elvárható gondosság ellenére, és a termék ára annak általánosan elfogadott árától eltér, úgy az Eladó nem köteles a terméket a hibás  áron szolgáltatni, de köteles a megrendelés visszaigazolásában felajánlani a vásárló részére a valós áron történő vásárlás lehetőségét. Amennyiben a vásárló ezzel a lehetőséggel nem kíván élni, úgy megilleti a szerződéstől való egyoldalú elállás joga.


Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra, a részletes szállítási díjszabás jelen szerződési feltételek része, mely a szállítási feltételek résznél találhatók meg.


Webáruházunkban termékkategóriák szerint böngészhet a termékek között. A megjelenített termékek mellett feltüntetjük a termék megnevezését és eladási árát, ha bővebb információt szeretne kapni a termékről, akkor kattintson a termék képére vagy nevére, ekkor a termék oldalára jut el, ahol a termékről részletesebb tájékoztatást kaphat. Amennyiben ennél részletesebb tájékoztatásra van szüksége, úgy az Eladó adatai között rögzített e-mail címen vagy telefonszámon szíveskedjen felvenni a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.


A megrendelés menete:


A termékkategóriáknál megjelenített terméknél és a termékre kattintva a termékleírás alatt is megtalálható az un. Kosár, mely lehetővé teszi a mennyiség és a méret ( esetenként a szín) megadását követően a termék vásárlói kosárba helyezését. A kosár tartalmának megtekintésére a webáruház jobb felső sarkában elhelyezett kosár ikonra történő kattintással van lehetőség.

A kosár tartalmát a Kosár menüpont segítségével ellenőrizheti, szerkesztheti. Lehetőség van arra, hogy megtekintse és módosítsa, hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, valamint törölni is tudja a kosárban lévő terméket. Lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a „VÁSÁRLÁS FOLYTATÁSA” gombot Ha minden rendben van és a megrendelés mellett döntött akkor a „PÉNZTÁR” gombot megnyomva adhatja meg a megrendelés véglegesítéséhez szükséges további adatokat.

Ezen felületen kell megadni személyes adatait, a szállítási címet, és kiválaszthatja a szállítás és fizetés módját. Választhat a házhoz szállítás és a személyes átvétel között. Az áruk ellenértékét kizárólag forintban előre utalással, bankkártyás fizetéssel vagy utánvéttel tudja rendezni. Az adatkezelési tájékoztató és a vásárlási és szállítási feltételek elfogadása után a „MEGRENDELÉS VÉGLEGESÍTÉSE”gomb megnyomásával tudja véglegesíteni megrendelését.


Miután véglegesítette rendelését a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy automatikus válaszüzenetet, mely igazolja, hogy rendszerünkbe beérkezett a megrendelése. Amennyiben nem kap ilyen levelet kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot elérhetőségünkön.

Az elküldött megrendelés írásbeli elfogadásával a megrendelő és az Eladó között a szerződés létrejön. A Megrendelés leadása gomb megnyomásával a megrendelőt fizetési kötelezettség terheli, melynek teljesítését a megrendeléskor választott módon köteles végrehajtani.


A megrendelések feldolgozása:


A megrendelések feldolgozása hétfőtől – péntekig történik 07:30-16:00 között. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelésre, de ha az a munkaidő lejárta után történik, csak az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra a megrendelés. Az elfogadott megrendelés teljesítési határideje a visszaigazolástól számítva a raktáron lévő termékek esetében 2-3 munkanap. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron, a szállítási határidő pontosítása végett telefonon vagy e-mailben felvesszük a kapcsolatot a megrendelővel.


Választható fizetési módok:


Banki előre utalással történő teljesítés:

Ha már visszaigazoltuk az Ön megrendelését, akkor a visszaigazoló e-mailben megtalálja az utaláshoz szükséges adatoka, információkat ( Pakiker Kft 4900 Fehérgyarmat, Haladás tér 2.
Számlaszám: 11744027-20050179 ) és a megrendelésszámot, amelyre hivatkozni kell az átutalás megjegyzés/közlemény rovatában. Az átutalás bankszámlánkon történő jóváírását követően adjuk át a terméket kiszállításra a futárszolgálatnak.

Bankkártyával történő fizetés:

A kényelmes és biztonságos fizetést a BARION Payment Zrt. biztosítja, amely a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény. Engedély száma: H-EN-I-1064/2013. A Barion rendelkezik a bankkártya társaságok által megkövetelt PCI DSS tanúsítvánnyal, így jogosult bankkártya adatokat kezelni. A Barion szerverek biztonságát a Magyar Nemzeti Bank előírása szerint alakították ki.A Vásárló elfogadja, hogy az Eladó a pénzügyi teljesítés igazolása érdekében átadja a Vásárló adatait a BARION ZRT. részére. A bankkártyával történő fizetés esetén Önt átirányítjuk a szolgáltató oldalára, kártya adatai és a pénzügyi tranzakció adatai a Szolgáltató részére nem hozzáférhetőek.

Utánvéttel történő fizetés:

Utánvéttel történő fizetés esetén a szállítási adatait átadjuk a kiszállítást végző csomagküldő szolgálatnak, amely az Eladó nevében jogosult átvenni az áruk utánvéttel (ha felmerül szállítási költség) megnövelt ellenértékét. A fizetést készpénzben és bankkártyával is teljesítheti.


A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés, vagy hiány esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.


Házhoz szállítás díja:


Szállítás módjai

Szállítás díja

GLS futárszolgálat házhoz szállítás ( előre utalással)

1310 Ft + áfa /csomag

GLS futárszolgálat házhoz szállítás ( utánvéttel)

1310 Ft + áfa /csomag + utánvét díja

GLS futárszolgálat házhoz szállítás ( barionnal)

1310 Ft + áfa /csomag


Az utánvét összege a megvásárolt termék értékétől függ, melyet az alábbiakban részletezünk:


Csomag értéke

Utánvét díja

0-10000 Ft-ig

458 Ft + áfa

10001-20000 Ft-ig

630 Ft + áfa

20001-50000 Ft-ig

780 Ft + áfa

50001-100000 Ft-ig

990 Ft + áfa

100001 Ft-tól

1190 Ft + áfa


Szállítási határidő


A szállítási határidő raktáron lévő termékek esetén 2-3 munkanap. Előreutalásos fizetési mód választásánál a termék ellenértékének bankszámlára érkezését követő 2-3 munkanap. Ha a termék nincs raktáron a szállítási határidőről telefonon egyeztetünk a megrendelővel.

A házhoz szállítás részletei


A webáruházunkon keresztül történő megrendeléseket kizárólag a GLS futárszolgálat kézbesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 08-17 óra között. Szállítási címként célszerű olyan címet megadni, ahol a fent megjelölt napszakban a futárt folyamatosan fogadni tudják, és biztosítani tudják a küldemény ellenértékének és a szállítási díjnak, valamint az utánvétel díjának a futár részére való teljesítését. Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak. Az át nem vett, visszaküldött csomagok esetében a szállítás és visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani.

Áruházunk működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő esetleges további kérdések esetén az Eladó adatai között megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

Elállási jog

Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult Felhasználó 1 év elteltéig gyakorolni az elállási jogát.

Az elállási jog nem illeti meg a vállalkozást, azaz az olyan személyt, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár el. Jogi személyek (Kft, Bt, Rt, stb) és egyéni vállalkozások nem élhetnek az elállás jogával, az elállási jog tehát a fogyasztókat illeti meg.

Az elállási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen a Vásárló vagy a Vásárló által megjelölt (pl.: meghatalmazott), a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi; egy megrendelésben leadott több termék szolgáltatásakor attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen a Vásárló vagy a Vásárló által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó terméket átveszi.

A termék visszaküldésének költségét a fogyasztónak kell viselnie, az Eladó nem vállalja e költség viselését.

Az elállási jog gyakorlása esetén a Vásárlót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, Eladó azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.

Ha a Vásárló elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre:

Cégnév: Pakiker Kft.

Székhely/Postai cím: 4900 Fehérgyarmat, Haladás tér 2.

Telefon: +36 44 361-462

E-mail: pakikerkft@gmail.com





Elállási/Felmondási nyilatkozatminta

Címzett:

Cégnév: Pakiker Kft.

Székhely/Postai cím: 4900 Fehérgyarmat, Haladás tér 2.

Telefon: +36 44 361-462

E-mail: pakikerkft@gmail.com

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére irányuló szerződés tekintetében: ……………………………

Szerződéskötés időpontja:

Átvétel időpontja:

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe:

A fogyasztó(k) bankszámlaszáma:

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

Kelt.:

A Vásárló határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát.

Nem illeti meg az elállási jog a Vásárlót olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Vásárló utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, rendeltek meg (pl. egyedi rendelésű termékek, egyedi szitázott – hímzett ruházat stb.), vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak, vagy olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza. 

A webáruház visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a fogyasztó legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott,elállás esetén az ebből adódó többletköltséget a webáruház nem köteles visszatéríteni.

A visszatérítés során készpénzes (személyes átvétel) vagy banki átutalásos (csomag) kifizetési módot alkalmazunk; a visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag semmilyen többletköltség nem terheli a Vásárlót.

Szerződéstől való elállás esetén Vásárló köteles az árukat késedelem nélkül vagy legkésőbb az áru átvételétől számított 14 napon belül visszaküldeni .

Vásárló akkor tartja be a határidőt, ha a 14 napos időszak letelte előtt visszaküldi, vagy átadja a termék(eke)t. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket és meg nem bizonyosodtunk annak sértetlenségéről. A termék visszaküldéséből vagy visszajuttatásából adódó közvetlen költségeket a Vásárló viseli.

Előfordul, hogy az Internetes áruházban kiválasztott termék a valóságban mégsem olyan, mint amilyet a Vásárló szeretett volna, ekkor is élhet az elállás jogával.

A visszaküldés módja:
1. Töltse ki a fentebb látható nyomtatvány, majd csomagolja vissza a termékeket az eredeti dobozukba, valamint csomagolásukba. Csak hiánytalanul visszaküldött (saját dobozában, saját csomagolási anyagával, minden tartozékával) termékek árát tudjuk visszafizetni.

2. Vegye figyelembe, hogy a termék visszaküldésével kapcsolatos költségeket minden esetben a Vásárlónak kell megfizetnie, így portóval vagy utánvéttel terhelt csomagokat ne küldjön vissza, mert azokat nem áll módunkban átvenni. Ilyen esetben a csomagot a szállító cégek automatikusan visszajuttatják a Vásárlóhoz (vissza a feladóhoz), és esetlegesen további költségeket számolnak fel rá.

Visszaküldési cím: Pakiker Kft. 4900 Fehérgyarmat, Haladás tér 2.

3. A visszaküldött termék megérkezése után a teljes vételárat 14 napon belül visszautaljuk az Elállási nyilatkozatban megadott bankszámla számra. A vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket, vállalkozásunk azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő károk megtérítését.

A hiányosan visszaküldött termékeket (csomagolás is számít) nem tudjuk elállás jogával visszavenni. Amennyiben a hiányzó alkatrészeket vagy csomagolóanyagot részünkre megküldi, a pénz visszatérítésnek nincs akadálya. Ha mégis hiányosan küldi vissza a terméket, úgy az elállás jogát nem tudjuk biztosítani, ekkor is a termék visszaszállítási költsége a Vásárlót terheli. Szitázott, hímzett, vagy egyéb más módon egyedivé tett termékek visszaküldésére nincs lehetőség. (Szitázás, hímzés előtt javasolt a méretpróba.)

A Felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogot

  • a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a Szolgáltató a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti (egyedi termékek);

  • olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, az elállásra nyitva álló határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ (pl.: deviza- valuta árfolyam);

  • olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;

  • olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza (pl.: zokni, maszk, félálarc);



Szavatossági szabályok és a reklamáció intézésének szabályai

1. Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön a Pakiker Kft. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön – választása szerint–az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Pakiker Kft. nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.



2. Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

A termék hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát ( kellékszavatosság) vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag a termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

 – a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
 – a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
 – a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet.

Nem képezheti jogos szavatossági kifogás tárgyát a lábbeli:

  • nem rendeltetésszerű használatból vagy helytelen ápolásból, tárolásból eredő meghibásodása, 

  • külső sérülésekből bekövetkező szándékos vagy akár véletlenszerű sérülése, házilagos javítása

  • A cipőfűző elhasználódása, sérülése jelentéktelen hibának minősülhet, mely esetekben, álláspontunk szerint, elállásnak helye nincs! A cipőfűző napi használat során, idővel rojtozódhat és elszakadhat, ezért kérjük, időben cserélje!

A szavatosság nem terjed ki a termék azon hibáira, amelyekre az eladó a vásárláskor felhívja a vevő figyelmét és ezeket a jelen vásárlói tájékoztató is tartalmazza. 

Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

Termék cseréje:

Ha méretcseréről van szó, nem szükséges az eredeti számlát visszajuttatni számunkra. Elég egy pár szavas email, mely tartalmazza, hogy mekkora méretre van szüksége a Vásárlónak és milyen címre küldhetjük az árut. Méretcserére az áru kézhezvételétől számított két héten belül van lehetőség. Méretcsere esetén a terméket minden esetben előbb vissza kell juttatni részünkre.

Címünk: Pakiker Kft. 4900 Fehérgyarmat, Haladás tér 2.

Csere esetén a felmerülő szállítási költségek a Vásárlót terhelik. Fontos, hogy a termék (ek) et eredeti, sértetlen állapotban kapjuk vissza. Használt, koszos terméket nem áll módunkban cserélni. A beérkezett áru ellenőrzése után (amennyiben az sértetlen állapotban érkezett vissza) a csereterméket postafordultával eljuttatjuk a Vásárlónak. Amennyiben a kért áru nincs raktáron, úgy értesítjük a várható beérkezésről.A visszapostázás költsége ez esetben is a Vásárlót terheli. Szitázott, hímzett, vagy egyéb más módon egyedivé tett termékek visszaküldésére nincs lehetőség.



Panaszkezelés, jogi igények érvényesítése

Az Eladóval szemben Ön panasszal élhet az Eladó székhelyére címzett postai küldeményben, elektronikus levelezési címére küldött levélben, illetve szóban az értékesítést végző üzlethelyiségében.

Levelezési cím: Pakiker Kft. 4900 Fehérgyarmat, Haladás tér 2.

Személyesen: Pakiker Kft. 4900 Fehérgyarmat, Haladás tér 2.

Telefonon: +36 44 361-462

E-mail: pakikerkft@gmail.com

A Webáruház a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, illetve ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Webáruház a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, melyet legkésőbb a panaszra adott válasszal együtt küld meg a vásárló részére. Az Eladó a hozzá érkezett panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgálja és arra érdemi választ ad. Amennyiben panaszra az Eladó elutasító választ ad, azt írásban meg kell indokolnia.

A panaszt a felvétel napjától számított öt évig, az arra adott válasszal együtt őrzi meg az Eladó.

Az Eladó az általa kötött szerződéséből eredő jogviták elsősorban békés úton történő rendezésére törekszik.

A fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról (fogyasztói online vitarendezési irányelv) szóló, 2013. évi május 21.-i 524/2013/EU európai parlamenti és tanácsi rendelet (a továbbiakban: rendelet) alapján az Európai Bizottság létrehozott egy online vitarendezési platformot, amely 2016. február 15-től vehető igénybe az online adásvételi vagy szolgáltatási szerződést kötők között fogyasztói jogvita esetén mind a fogyasztók, mind a kereskedők számára. A rendelet hatálya közvetlenül kiterjed az Unióban letelepedett, Magyarországon székhellyel rendelkező online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekben érintett kereskedőre, amennyiben közte és a fogyasztó között létrejött online adásvételi vagy szolgáltatási szerződéssel kapcsolatban fogyasztói jogvita merül fel. Ahhoz, hogy az online vitarendezési platformot használni tudja, előzőleg regisztrálnia kell az Európai Bizottság rendszerében. Az online vitarendezési platformot az Európai Bizottság rendszerében való regisztrációt követően az alábbi link segítségével érheti el: http://ec.europa.eu/odr  Az oldal betöltését követően válassza ki a kívánt nyelvet, jelentkezzen be és kövesse az oldal utasításait.

Amennyiben az Ön fogyasztói panaszát elutasítjuk, úgy Ön jogosult Békéltető Testülethezis fordulni. A békéltető testület előtti eljárás megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. A fogyasztó a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testületnél jogosult eljárást kezdeményezni. A békéltető eljárásában a Webáruház üzemeltetője a vonatkozó jogszabály alapján köteles részt venni és együttműködni. A testületek listáját megtalálhatják a www.bekeltetes.hu oldalon. Amennyiben a fogyasztó panaszát vagy minőségi kifogását a webáruház nem, vagy nem a jogszabályoknak megfelelően kezelte, illetve egyéb, a fogyasztói jogot sértő hibát vétett, a fogyasztó a lakóhelye szerint illetékes járási hivatalhoz fordulhat. A lakóhely szerint illetékes járási hivatalok listáját és elérhetőségeit a www.jarasinfo.gov.hu oldalon érhetik el. Egyes esetekben (így webáruházakat érintő bizonyos jogsértések esetén is) az eljárást a megyeszékhelyek járási hivatala folytatja le.

 

Az Eladó székhelye szerint illetékes Békéltető Testület (Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei Békéltető Testület,  4400, Széchenyi u 2., postacím: 4401 Nyíregyháza, Pf. 260., Telefon: 0642-416074, e-mail: bekelteto@szabkam.hu), eljárásának lefolytatására irányuló kérelem: http://bekeltetes-szabolcs.hu/docs/KERELEM2017.pdf

 

Szerzői jogok

A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény (továbbiakban: Szjt.) 1. § (1) bekezdése értelmében a weboldal szerzői műnek minősül, így annak minden része szerzői jogi védelem alatt áll. Az Szjt. 16. § (1) bekezdése alapján tilos a weboldalon található grafikai és szoftveres megoldások, számítógépi programalkotások engedély nélküli felhasználása, illetve bármely olyan alkalmazás használata, amellyel a weboldal, vagy annak bármely része módosítható. A weboldalról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni a jogtulajdonos írásos hozzájárulása esetén is csak a  weboldalra való hivatkozással, forrás feltüntetésével lehet.

Részleges érvénytelenség, magatartási kódex 

Ha az ÁSZF valamely pontja jogilag hiányos vagy hatálytalan, attól még a szerződés további pontjai érvényben maradnak és a hatálytalan vagy hibás rész helyett a vonatkozó jogszabályok rendelkezései alkalmazandóak.

Az Eladónak nincs a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódexe.

A termékek lényeges tulajdonságaira vonatkozó tájékoztatás

A honlapon a megvásárolható termékek lényeges tulajdonságairól az egyes termékeknél szereplő leírásokban adunk tájékoztatást. A termékoldalon található adatok tájékoztató jellegűek! A képek esetenként illusztrációk, a színek nem mindig felelnek meg a valóságnak!

Az adatbeviteli hibák javítása - Felelősség a megadott adatok valóságáért

Önnek a megrendelés során a megrendelés véglegesítése előtt folyamatosan lehetősége van az Ön által bevitt adatok módosítására (a böngészőben a vissza gombra kattintva az előző oldal nyílik meg, így akkor is javíthatóak a bevitt adatok, ha Ön már a következő oldalra lépett). Felhívjuk a figyelmét, hogy az Ön felelőssége, hogy az Ön által megadott adatok pontosan kerüljenek bevitelre, hiszen az Ön által megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék. Ön a megrendelésével tudomásul veszi, hogy az Eladó jogosult az Ön hibás adatbeviteléből, a pontatlanul megadott adatokból eredő minden kárát és költségét Önre hárítani. Az Eladó a pontatlan adatbevitel alapján történő teljesítésért felelősségét kizárja. Felhívjuk a figyelmét arra, hogy a rosszul megadott e-mail cím vagy a postafiókhoz tartozó tárhely telítettsége a visszaigazolás kézbesítésének hiányát eredményezheti és meggátolhatja a szerződés létrejöttét.  

Amikor egy  hiba miatt egy termék ára 1 Ft, akkor a webáruház nem köteles ezen a feltüntetett áron eladni a fogyasztó számára a terméket. Itt kell megjegyezni, hogy nem csak a vállalkozásokkal, de a fogyasztókkal szemben is van törvényi elvárás. Eszerint a kereskedelmi gyakorlat megítélése során az olyan fogyasztó magatartását kell alapul venni, aki ésszerűen tájékozottan, az adott helyzetben általában elvárható figyelmességgel és körültekintéssel jár el, figyelembe véve az adott kereskedelmi gyakorlat, illetve áru nyelvi, kulturális és szociális vonatkozásait is. 

 

Adatkezelés

Kérjük olvassa el adatkezelési tájékoztatónkat https://www.munkashop.hu/adatvedelmi_nyilatkozat )amelyben részletesen ismertetjük az EU Általános Adatvédelmi rendeletének megfelelő adatkezelési gyakorlatunkat, illetve a fogyasztók személyes adatainak védelméhez fűződő jogait és lehetőségeit.

Egyéb rendelkezések

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk (2013.évi V. törvény), valamint az alább felsorolt jogszabályok rendelkezései az irányadóak:

  • Magyarország Alaptörvénye

  • az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendelet (2016. április 27.) a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről; (GDPR)

  • Az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (Infotv.)

  • Az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal  összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (eKertv.)

  • Az elektronikus hírközlésről szóló 2003. évi C. törvény (Eht.)

  • A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II. 26.) Korm. Rendelet rendelkezései az irányadók.